Op deze pagina komen de meest gestelde vragen aan bod. Kan je jouw vraag niet in deze lijst vinden of is de gegeven informatie niet duidelijk genoeg, dan kan je altijd contact opnemen door een mailtje te sturen naar info@quickjewels. Ook kan je tijdens de kantooruren bellen naar . Daarnaast hebben wij een contactbox gemaakt die je kan vinden op de pagina van onze klantenservice.

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Ga naar de pagina van het artikel dat je graag wil hebben. Op deze pagina zie je de knop 'in winkelmandje'. Door hierop te klikken plaats je het artikel in de winkelmand. Je kan er vervolgens voor kiezen om verder te winkelen of de bestelling af te maken.

 

Om de bestelling af te maken klik je op 'winkelmandje'. Hier zie je de producten die in de winkelmand geplaatst zijn. Wanneer de artikelen die je wil bestellen aanwezig zijn, klik je op 'bestellen'.

 

Je wordt doorgeleid naar de bestelpagina. Hier vul je alle gegevens (adresgegevens etc.) in die we nodig zijn om de bestelling naar je te versturen. Ook kies je hier direct de wijze waarop je wilt betalen. Heb je alles ingevuld en de gewenste betaalwijze gekozen, dan klik je op 'betalen'. Afhankelijk van de betaalwijze die je hebt gekozen, wordt je doorgeleid naar de betreffende bankomgeving. Hier voer je de betaling uit.

 

Wanneer de betaling succesvol is afgerond wordt je doorgeleid naar onze bedankpagina. De bestelling is nu geplaatst!

 

Ik heb een artikel besteld, maar niet betaald. Wat gebeurt er nu?
Bestellingen worden pas verzonden wanneer de betaling binnengekomen is. Met uitzondering van de betaalwijze 'achteraf betalen'. Bij de betaalwijzen iDeal, Paypal, Sofortbanking en Mister Cash krijgen wij van de betreffende betalingsleverancier een signaal dat de betaling in gang is gezet. Zolang wij dit signaal nog niet ontvangen is, gaan wij nog niet over tot het verzenden van de bestelling.

 

In de mail die je ontvangt staat een knop waarmee je de betaling alsnog kan voldoen. Wens je dit niet te doen dan kan je het artikel kosteloos annuleren.

 

Ik heb een artikel besteld maar weet niet of de betaling gelukt is
Wanneer een betaling is gelukt, ontvang je automatisch een email met daarin de bevestiging dat de betaling afgerond is. Zolang je deze mail nog niet ontvangen hebt, is de betaling waarschijnlijk nog niet volbracht. Wil je het echt zeker weten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Bel:
Mail: info@quickjewels.nl

 

Wat gebeurt er als mijn bestelling tijdens de verzending kwijtraakt of beschadigd raakt?
Wij zijn verantwoordelijk voor de bestelling tot deze aan de deur is afgeleverd. Wij nemen het risico van zoekraken of beschadiging tijdens de bezorging dan ook op ons. Is je bestelling niet of beschadigd aangekomen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

 

Bel:
Mail: info@quickjewels.nl

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Kijk hiervoor op de pagina: annuleren

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Kijk hiervoor op de pagina: retourneren


Betalen

Kan ik veilig betalen via quickjewels.nl?
Ja, de betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Quickjewels worden gelezen of achterhaald. Vanaf dat je inlogt in de winkelmand wordt de browsersessie SSL beveiligd. Je kunt dus veilig betalen via Quickjewels.

 

Welke betalingsmethoden kan ik kiezen?
Bij Quickjewels kan je kiezen uit de volgende betaalmethoden:

- iDeal
- Overboeking
- Achteraf betalen
- Creditcard
- Paypal
- Sofortbanking
- Mister Cash

Deze betaalmethoden worden geregeld door Payment Service Provider Buckaroo. Ga naar de pagina betaalmethoden als je meer over deze methoden wilt lezen.

 

Hoe verloopt het betalingstraject?
Onze betaalmethoden maken gebruik van je eigen, vertrouwde bankomgeving. Vanaf dat je een betaalmethode hebt geselecteerd in het bestelproces, wordt je doorgeleid naar je bankomgeving. Vanuit die omgeving kan je de betaling voldoen. Vervolgens wordt je weer doorgeleid naar onze bedankpagina.

 

 

Bezorgen

Wanneer kan ik een bestelling thuis laten bezorgen?
Als je er zeker van bent dat er iemand op het afleveradres aanwezig is. PostNL kan namelijk om een handtekening als ontvangstbevestiging vragen en kan de bestelling niet achterlaten wanneer er niemand aanwezig is.

 

Kan ik een pakketje op een ander adres dan het huisadres laten bezorgen?
Je kunt het bestelde artikel op elk gewenst adres in Nederland laten bezorgen. Naast een factuuradres bieden wij de mogelijkheid om een apart ontvangstadres op te geven. Dit kan op je kantoor zijn, bij de buren of bij degene die je wil verrassen met een cadeau.

 

Kan ik een bestelling ophalen bij Quickjewels?
Ja, dit kan je aangeven tijdens het bestelproces. De bestelling kan je vervolgens ophalen bij:

Juwelier Romkes
Klifweg 5
8321EH
Urk

 

 

Horloges

Heeft mijn horloge een onderhoudsbeurt nodig?
Om deze vraag goed te beantwoorden, is het nodig dat we het horloge kunnen zien. Voor de meeste horloges geldt echter dat zij om de een of twee jaar een onderhoudsbeurt nodig hebben. Heeft jouw horloge dit nodig, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen je direct informeren over onze handelswijze. Vervolgens stuur je het horloge naar ons op. Het horloge wordt door ons volledig bekeken, gesmeerd, geolied en waar nodig worden er onderdelen vervangen. Uiteraard wordt het horloge ook voorzien van een nieuwe batterij.


Welke onderdelen van een horloge vallen onder garantie?
Bij de meeste horloges vallen het uurwerk en de kast beide onder garantie. Per merk en model kan dit echter verschillen. Voor meer accurate informatie verwijzen we je door naar het garantiebewijs dat bij het horloge is geleverd.


Ik wil een specifiek horloge dat niet op jullie website staat
Het is altijd mogelijk om horloges te bestellen die niet op onze website staan aangegeven. Wij zijn gecertificeerd dealer van verschillende horlogemerken. Geef per mailbericht door welk horloge je precies wil bestellen. Het mailbericht stuur je naar: info@quickjewels.nl

 

 

Diverse vragen

Kan ik mijn sieraad laten graveren?
Ja, bij de meeste sieraden is dit mogelijk. Je krijgt de mogelijkheid om tijdens je bestelling de tekst voor de gravure in te voeren. Doe dit in het veld 'opmerkingen'. Bij trouwringen is er een speciaal veld op de productpagina vrijgemaakt waar je de tekst kan invoeren.

 

Kan ik bij quickjewels.nl goud inruilen?
Ja, dit is mogelijk. Omdat wij het goud moeten wegen, is het wel vereist dat je bij ons langskomt. Het goud kan ingeruild worden voor cash of een waardebon. Je vindt ons op:

Klifweg 5
8321EH
Urk

 

Ik heb een klacht
Wij streven er altijd naar onze klanten zo tevreden mogelijk te maken. Heb je toch een klacht over een product of over onze dienstverlening, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Je kan dit doen door een mail te sturen naar onze klantenservice of telefonisch contact met ons op te nemen. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.Je krijgt dan binnen 7 dagen een reactie over de afhandeling van je klacht. Voor vragen en antwoorden bij geschillen verwijzen we je graag door naar de website van de geschillencommisie

 

E-mail:klantenservice@quickjewels.nl

telefoon:0527-685353

 

Geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl

 

Europees ODR Platform

Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/ (ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/)