Toggle Nav

★★★★★ (2284 beoordelingen)

Veelgestelde vragen

Op deze pagina komen de meest gestelde vragen aan bod. Kan je jouw vraag niet in deze lijst vinden of is de gegeven informatie niet duidelijk genoeg, dan kan je altijd contact opnemen door een mailtje te sturen naar info@quickjewels. Ook kan je tijdens de kantooruren bellen naar 0527 - 68 53 53. Daarnaast hebben wij een contactbox gemaakt die je kan vinden op de pagina van onze klantenservice.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Omdat we je bestelling vrijwel direct in behandeling nemen, kan het zijn dat we al bezig zijn om je order te verwerken.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen nadat ik heb betaald?
Ja, je kunt het bezorgadres en de verzenddatum nog aanpassen. Ga naar je orderbevestiging en klik op bewerken om je bestelling te wijzigen. Je ontvangt dan van ons een bevestiging dat je bestelling aangepast is.

Betaling

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Naast iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, PayPal, Creditcard en zelfs Apple Pay betalen.

Krijg ik een factuur na mijn betaling?

Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Hoe traceer ik mijn bestelling?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Waarom kan ik niet op zondag laten bezorgen?
Op zondag bezorgt onze pakketbezorger Packs helaas niet. Ook op feestdagen geldt een aangepaste dienstverlening. Valentijnsdag en Moederdag zijn hierop een uitzondering.
Mijn brievenbuspakketje is niet door de brievenbus gekomen, hoe kan dat?
Wanneer het de postbode niet lukt om het brievenbuspakketje door de brievenbus te bezorgen, bijvoorbeeld omdat de brievenbus vol zit, of het pakketje niet past zonder te beschadigen, zal de postbode het pakketje aan de deur bezorgen.
Wie bezorgt mijn pakketje?
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Wanneer er niemand thuis is zal onze postbezorger het pakketje bij de buren afgeven. Wanneer de buren ook niet open doen, krijgt de ontvanger een briefje op de deurmat waarop een nieuwe afspraak kan worden gemaakt om het pakket alsnog in ontvangst te nemen. Voor de bezorging van onze brievenbuspakketjes hoef er niemand thuis te zijn.
Waarom kan ik niet op maandag laten bezorgen?